Als je je pakket niet ophaalt wordt het naar ons teruggestuurd. Het pakket wordt dan door ons geregistreerd als 'niet-opgehaald': hiertoe zullen we vervolgens €10 administratiekosten in rekening brengen. Het resterende orderbedrag wordt aan je terugbetaald - op dezelfde manier zoals je de bestelling oorspronkelijk hebt betaald.
Wanneer je spijt hebt van je bestelling en je de order wilt herroepen, dien je het pakket op te halen en vervolgens naar ons te retourneren. Op deze manier wordt het niet geregistreerd als een 'niet-opgehaald' pakket!
Wat gebeurt er als ik een foutief of incompleet adres heb opgegeven waardoor het pakket niet bezorgd kon worden?
De vervoerder stuurt het pakket in dit geval direct terug naar de afzender. Het pakket wordt dan door ons geregistreerd als zijnde 'Foutief leveradres': Hiertoe zullen we vervolgens €10 administratiekosten in rekening brengen. Het resterende orderbedrag wordt aan je terugbetaald - op dezelfde manier zoals je de bestelling oorspronkelijk hebt betaald.
Annulering van bestellingen
U kunt uw bestelling alleen binnen 30 minuten na het plaatsen van de bestelling annuleren. Na 30 minuten worden onze bestellingen doorgezet in het verwerkingsproces en daarna is annuleren helaas niet meer mogelijk.
Om uw bestelling te annuleren, kunt u na het plaatsen van uw bestelling contact met ons opnemen via info@ellegems.nl na het plaatsen van de bestelling.
Retourzendingen zijn altijd voor risico van de afzender; verzendkosten voor retourzending worden niet vergoed.